Regulamin sprzedaży kursów i szkoleń na Platformie Edukacyjnej Safety Project

Całość prezentowanych materiałów szkoleniowych stanowi własność firmy Safety Project i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna jej część nie może być rozpowszechniana lub kopiowana w jakikolwiek sposób (elektroniczny, mechaniczny lub inny) bez pisemnej zgody firmy Safety Project.
Zapisanie się na kurs oznacza akceptację postanowień niniejszego regulaminu, klauzul informacyjnych oraz Polityki prywatności i zasad przetwarzania danych osobowych firmy znajdujących się pod poniższymi adresami:

Polityka prywatności

Klauzula informacyjna

Regulamin zakupów i zwrotów:
1. INFORMAJCE OGÓLNE, DEFINICJE

1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z platformy szkoleń online Safety Project Jarosław Stelmach , ul. Czarnuszkowa 3/4, 51-180 Wrocław NIP 947 180 07 04.
2. Użyte w niniejszym regulaminie określenia mają następujące znaczenie:

1. Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, składająca Zamówienia i dokonująca zakupu szkoleń;
2. Produkt – produkty fizyczne – materialne lub produkty elektroniczne w postaci materiałów i szkoleń dostępnych na platformie. (materialne), produkty elektroniczne (treści cyfrowe) dostępne w Sklepie na platformie www.safetyproject.edu.pl;
3. Regulamin – niniejszy regulamin,
4. Platforma – serwis internetowy dostępny pod adresem https:// www.safetyproject.edu.pl/ , za pośrednictwem którego Klient składa Zamówienia na zakup Produktów;
5. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Produktów zawarta pomiędzy Właścicielem a Klientem z wykorzystaniem serwisu internetowego Platformy;
6. Właściciel – Safety Project Jarosław Stelmach, ul. Czarnuszkowa 3/4, 51-180 Wrocław NIP 947 180 07 04, prowadzący sprzedaż za pośrednictwem Platformy;
7. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta zmierzające do zawarcia Umowy sprzedaży, stanowiące ofertę zawarcia umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i ilość Produktu.

3. Wszelkie materiały zamieszczone na Platformie Edukacyjnej Safety Project są własnością firmy Safety Project Jarosław Stelmach i podlegają ochronie wynikającej z prawa autorskiego. Przekazywanie dostępów do treści szkoleniowych osobom trzecim, powielanie szkoleń lub ich fragmentów, nagrywanie, udostępnianie oraz inne czynności mogące narazić autorów
na straty materialne są zabronione i mogą być podstawą do roszczeń z tytułu zadośćuczynienia za poniesione straty.
4. Ceny znajdujące się przy Produktach wyrażone są w polskich złotych i podane są w wartościach brutto wraz z podatkiem VAT. W przypadku Produktów fizycznych ceny nie obejmują kosztów przesyłek.

2. KORZYSTANIE Z PLATFORMY

1. W celu złożenia Zamówienia na stronie internetowej Platformy należy dokonać wyboru szkolenia, podejmując kolejne czynności na podstawie wyświetlanych komunikatów i informacji zawartych na stronie internetowej.
2. Klient w celu zakupu Produktów zbiera je do tzw. koszyka. Koszyk to element Platformy, gdzie Klient kompletuje Produkty-szkolenia, które zamierza zakupić. Klient w każdej chwili może obejrzeć zawartość koszyka, dodać bądź usunąć Produkty, a także od razu przejść do procesu złożenia Zamówienia.
3. W toku procesu Zamówienia Klient precyzuje szczegóły Zamówienia takie jak: dane do faktury, sposób płatności i inne.
4. Klient w toku procesu Zamówienia może dokonać rejestracji. Rejestracja może być niezbędna do późniejszego korzystania z Produktów elektronicznych.
5. Rejestracja Klienta w Platformie umożliwia zapamiętanie w bazie danych Sklepu danych osobowych Klienta oraz historii jego Zamówień, a także umożliwia dostęp do Produktów elektronicznych.
6. Podczas rejestracji Klient zobowiązany jest podać swoje dane w celu otrzymania unikalnego loginu i hasła. Zabrania się udostępniania loginu i hasła osobom trzecim.
7. Klient jest odpowiedzialny za nieudostępnianie swojego hasła osobom trzecim oraz ponosi wszelkie ewentualne konsekwencje finansowe i prawne takiego udostępnienia. W przypadku wykrycia przez Właściciela udostępnienia danych logowania osobom trzecim, administrator platformy ma prawo do zablokowania użytkownikowi dostępu do szkolenia bez obowiązku zwrotu poniesionych kosztów.

3. ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA

 na 1. Zamówienia na Produkty przyjmowane są wyłącznie drogą elektroniczną poprzez złożenie Zamówienia z wykorzystaniem Platformy bądź poprzez kontakt z Safety Project, np. poprzez e-mail na adres platforma@safetyproject.edu.pl
2. Warunkiem niezbędnym do złożenia Zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza Zamówienia. Zamówienie z błędnie wypełnionym formularzem może nie zostać zrealizowane.
3. Wypełniając formularz Klient ma obowiązek podania prawidłowych danych osobowych, adresu e-mail, imienia i nazwiska, a w przypadku firmy – dokładnych danych firmy. Podany adres e-mail oraz numer telefonu kontaktowego mogą zostać wykorzystane jedynie do kontaktu w procesie realizacji zamówienia, chyba że Klient wyrazi zgodę na kontakt w innych celach – np. informowania o produktach i usługach Safety Project.
4. Kupujący przed akceptacją Zamówienia zostanie poinformowany o:

1. głównych cechach Produktu,
2. łącznej cenie lub wynagrodzeniu za Produkt wraz z podatkami, a także ewentualnych innych opłatach lub rabatach,
3. możliwości odstąpienia od umowy.

5. Klient wyraża wolę zawarcia Umowy sprzedaży poprzez naciśnięcie przycisku „zamówienie z obowiązkiem zapłaty”, „Kupuję i płacę” lub równoważnego.
6. Złożenie zamówienia nie jest równoważne z zawarciem Umowy sprzedaży, lecz stanowi złożenie oferty zawarcia takiej umowy.
7. Umowa sprzedaży zostaje zawarta w chwili przyjęcia Zamówienia do realizacji przez Właściciela, o czym Klient jest informowany poprzez wiadomość e-mail potwierdzającą dokonanie zakupu.
8. Realizacja zamówienia rozpoczyna się w chwili zaksięgowania przelewu na rachunku bankowym Właściciela bądź przez innego operatora płatności.
9. W przypadku niedostępności części Produktów objętych zamówieniem Klient zostanie poinformowany o stanie zamówienia i podejmie decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja lub anulowanie całości zamówienia).
10. Klient po prawidłowym przejściu procedury zamówienia uzyskuje dostęp do wykupionych treści szkoleniowych na czas określony w specyfikacji produktu.
11. Użytkownicy odwiedzający platformę www.safetyproject.edu.pl mają prawo do skorzystania z udostępnionego bezpłatnie modułu próbnego. Warunkiem uzyskania dostępu do darmowego modułu próbnego jest wyrażenie zgody Użytkownika na przesyłanie treści reklamowych związanych z działalnością Właściciela. Dostęp do bezpłatnego modułu próbnego trwa maksymalnie 7 dni.
12. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba Produktów. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te Produkty, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży.

4. CENY, PŁATNOŚCI I DOSTAWA

1. Wszystkie ceny, jak również opisy i zdjęcia produktów stanowią jedynie informację handlową, a nie ofertę w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Umowa zyskuje charakter wiążący dopiero z chwilą potwierdzenia zamówienia przez Sprzedającego.
2. Wszystkie ceny podane w serwisie są wyrażone w złotych polskich lub w euro i zawierają podatek VAT.
3. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia i naciśnięcia przycisku „zamów” lub równoważnego.
4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen, towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania i odwoływania cen promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania do nich zmian.
2. Do każdego zakupu dokonanego przez Klienta dołączany jest dowód zakupu: faktura VAT przesyłana drogą elektroniczną. Faktura VAT zostanie przesłana do klienta w ciągu 5 dni roboczych od daty zakupu Produktu.
3. Klient może dokonać płatności za zakupione Produkty w następujący sposób:

1. przelewem poprzez elektroniczny system tpay.com
2. płatność kartą kredytową/debetową
3. przelew bankowy
4. system elektronicznych płatności tpay.com
5. blik

4. Płatności są obsługiwane przez Krajowy Integrator Płatności S.A. ul. św. Marcin 73/6 61-808 Poznań
5. Zamówienia na Szkolenia elektroniczne realizowane są po otrzymaniu płatności poprzez wysyłkę instrukcji korzystania z Platformy w wiadomości e mail. Wysyłka Produktu następuje niezwłocznie po otrzymaniu płatności, do 24 godzin od chwili otrzymania płatności.
6. Klient ma prawo do otrzymania zwrotu poniesionych kosztów w przypadku braku możliwości udostępnienia pełnoprawnego produktu – szkolenia na platformie e-learningowej.
7. W przypadku zamówienia produktów fizycznych, ich wysyłka zostanie zrealizowana w ciągu 14 dni od momentu złożenia zamówienia.

Prawo odstąpienia przysługujące konsumentowi, reklamacje i zwroty:

  1. W razie zawarcia umowy, Klient działa jako konsument w rozumieniu art. 22 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny – przy świadczeniu usług stosuje się powszechnie obowiązujące przepisy prawa dotyczące umów zawieranych z konsumentami, w tym w szczególności ustawę z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. 2017 poz. 683 t.j. z późn. zm.), na podstawie której konsumentowi, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, przysługuje prawo odstąpienia od tej umowy w terminie 14 dni, bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów wskazanych w art. 27 ustawy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  2. Oświadczenie o odstąpieniu musi być jednoznaczne i złożone na piśmie poprzez skierowanie go listem poleconym na aktualny adres siedziby Sprzedawcy lub poprzez wysłanie na adres e-mail: kontakt@safetyproject.pl . Oświadczenie może być złożone na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. 2017 poz. 683 t.j. z późn. zm.).
  3. W razie skutecznego odstąpienia od umowy sprzedaży, umowa jest uważana za niezawartą.  Strony mają obowiązek niezwłocznie dokonać wszelkich wzajemnych rozliczeń związanych z odstąpieniem od Umowy.
  4. W terminie 30 dni od odstąpienia przez klienta od umowy Właściciel Sklepu zwraca klientowi zapłaconą kwotę.
  5. Podstawą wszczęcia procedury reklamacyjnej jest pisemne poinformowanie Safety Project Jarosław Stelmach o zaistniałej sytuacji poprzez korespondencję na adres e-mail: platforma@safetyproject.pl. We wniosku reklamacyjnym należy podać nazwę towaru, dane kupującego, datę zakupu oraz opis powodu reklamacji.
  6. Reklamacje Kupujący zgłasza w terminie 14 dni od daty zakupu produktu lub usługi poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres platforma@safetyproject.pl lub przesłanie korespondencji listownej na adres Sprzedającego.
  7. Reklamacje będą rozpatrywane przez Sprzedającego w terminie 14 dni od dnia otrzymania wiadomości e-mail. Odpowiedź na reklamację zostanie wysłana na adres poczty elektronicznej nadawcy (Kupującego). Stanowisko Sprzedającego w sprawie rozpatrzenia reklamacji jest ostateczne.
  8. Zwrot kosztów w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, będzie dokonywany w sposób ustalony z Klientem, w terminie do 30 dni roboczych od momentu poinformowania Klienta o rozstrzygnięciu reklamacji na jego korzyść.
  9. Klient będący konsumentem posiada możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
  10. Prawo odstąpienia od umowy przysługuje klientowi, który nie dokonał pierwszego logowania do platformy. Po zalogowaniu się do platformy i uzyskaniu dostępu do materiałów szkoleniowych, klientowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy na w/w zasadach.

    Przetwarzanie danych osobowych na potrzeby szkolenia:

    Rejestracja na szkolenie oznacza wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych przez Organizatora
    1. Wyrażam zgodę na:
    – przetwarzanie moich – wyżej wymienionych danych osobowych (imię, nazwisko, adres e-mail) przez administratora danych: Safety Project Jarosław Stelmach (SP) z siedzibą we Wrocławiu, ul. Czarnuszkowa 3/4 , w celach związanych z uczestnictwem w kursach i szkoleniach itp. organizowanych przez ww. Administratora.

    Jednocześnie zostałem poinformowany, że (Klauzula informacyjna RODO):

    1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Safety Project Jarosław Stelmach (SP) z siedzibą we Wrocławiu, ul. Czarnuszkowa 3/4.
    2. W każdej sprawie dotyczącej przetwarzania Pani/Pana danych osobowych przez SP można się kontaktować pod adresem kontakt@safetyproject.pl
    3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu:

    a) wykonania celów wynikających ze specyfiki kursów i szkoleń oraz działalności SP – podstawą prawną jest prawnie uzasadniony interes SP (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegający na zobowiązaniu SP wobec Pani/Pana do podjęcia działań w zakresie przeprowadzenia kursów i szkoleń oraz logistycznego ich zabezpieczenia;
    b) wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na SP na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym przepisów podatkowych i o rachunkowości (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
    c) kierowania do Pani/Pana przez SP treści marketingowych związanych z działalnością SP – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes SP (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na kierowaniu do Pana/Pani treści marketingowych drogą pocztową i elektroniczną (e-mail) na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO);
    d) realizacji prawnie uzasadnionego interesu SP polegającego na ewentualnym ustaleniu lub dochodzeniu roszczeń lub obronie przed roszczeniami – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes SP (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);

    4. W przypadku skierowania Pani/Pana przez osobę prowadzącą działalność gospodarczą, osobę prawną lub organizację do realizacji umowy, zlecenia lub zadań SP, źródłem pozyskania Pani/Pana danych osobowych jest organizacja kierująca.
    5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale wymagane przez SP w celu realizacji zadań związanych z zabezpieczeniem udziału Pana/Pani w kursie/szkoleniu, z wyjątkiem danych osobowych, które oznaczono podczas ich pozyskiwania jako fakultatywne. Konsekwencją niepodania danych osobowych wymaganych przez SP jest brak możliwości realizacji ww. zadań.
    6. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu.
    7. Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane:

    a) podmiotom świadczącym usługi na rzecz SP niezbędne do wykonania umowy, takie jak usługi szkoleniowe, doradcze, eksperckie, analityczne, księgowe, badanie jakości obsługi, prawne, marketingowe, dochodzenie należności;
    b) operatorom pocztowym, kurierom w zakresie dostarczania korespondencji;
    c) dostawcom systemów informatycznych i usług IT (obsługa www, newslettera, wysyłka masowa korespondencji elektronicznej) na rzecz SP – na podstawie umowy z SP;
    d) bankom w zakresie realizacji płatności – na podstawie przepisów prawa bankowego;
    e) organom uprawnionym do otrzymania Pani/Pana danych na podstawie przepisów prawa;

    8. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do zabezpieczenia prawidłowego przebiegu kursu lub szkolenia (nie dłużej niż do 31.12.2022 r.) lub do czasu cofnięcia zgody – w przypadku danych podawanych fakultatywnie.
    9. Pani/Pana dane osobowe, w zakresie określonym w zgodzie na kierowanie do Pani/Pana treści marketingowych będą przetwarzane do czasu wycofania zgody lub wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania.
    10. Przysługują Pani/Panu prawa do dostępu do treści danych, żądania ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych oraz wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.
    11. Wszelkie wyrażone przez Panią/Pana zgody można wycofać w dowolnym terminie. SP prosi o wycofywanie zgód oraz zgłaszanie woli dostępu lub żądań wymienionych w p. 9 i 10 w formie pisemnej lub elektronicznej, dla celów dowodowych. Cofnięcie zgody nie wpływa na legalność przetwarzania Pani/Pana danych przed terminem zgłoszenia tego żądania.
    12. Ponadto przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych, o ile uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO.

    0
      0
      Zobacz koszyk
      Koszyk jest pustyPowrót do sklepu